Az email is egy digitális megoldás, ami mára már teljes mértékben beépült a vállalkozások mindennapi rutinjába.
A kutatások szerint egy átlagos ember napi 128 darab email kap naponta, és átlagosan 3 órát tölt minden nap ezen emailek feldolgozásával, rendezésével, stb.
Ezek alapján úgy gondolnánk, hogy a cégek, emberek már tudják hogyan is kell emailezni, hogyan kell kinéznie, hogyan kell kezelni ezt a nagy mennyiségű levelet.
Sajnos az a tapasztalatunk, hogy nem 🙁
Mik az alapvető hiányosságok:
- A céges emailt ne ingyenes email címről küldjük
Ebben a cikkben már volt erről szó, hogy minden cégnek, vállalkozásnak muszáj rendelkeznie egy valódi céges (egyedi domain neves) email címmel. - Az emailek formája legyen egyszerűen követhető és rendezett
Legyen egyértelmű, rövid tárgy, legyen megszólítás, tagolt szövegtörzs, elköszönés, aláírás - Az üzleti emaileknek legyen egységes arculata
Legyen aláírás, ami tartalmazza az elérhetőségeket, logót, stb-t. - Javasolt az automatikus szűrők, címkék használata a emailek rendezéséhez